
Ново: CF конструкција за примена во градежништвото. Специјално развиена за примена во градежната индустрија, каде што се бара редовно теренско возење. CF конструкцијата за примена во градежништво се одликува со зголемен приоден агол и високо надвозие за добри теренски способности и бројни смарт детали за максимална достапност, ниски оперативни трошоци и водечки во класата за леснотија на користење. Отпорните стилски елементи на CF конструкцијата за примена во градежништвото му даваат на возилото индивидуален надворешен изглед.

Робусниот браник е високо поставен за да се создаде голем приоден агол од 25°. Во комбинација со подвозие од 40 cm над тлото - делумно благодарение на употребата на „прави“ предни осовини - обезбедува одлични возни карактеристики на неасфалтирани патишта.

Браникот на новата CF конструкција за примена во градежништво на DAF е достапен со интегрирани светла за магла и аголни светла. Капаците на атрактивните фарови се направени од нераскинлив лексан за максимална робустност.

Челичната плоча со дебелина од 3 mm е поставена под браникот за да се заштити радијаторот. Оваа заштитна плоча може да издржи товар и до 4 тони и долниот дел е превиткан за да се обезбеди практично и широко скалило за нозе.

Практичното скалило за нозе е на располагање како опција на страната на кабината за да може возачот лесно да изврши преглед на товарот, со корисен рачен потпирач на покривот обезбедувајќи екстра рачен зафат.

Браникот околу фаровите се состои од три одделни делови кои можат да се заменат поединечно за да се минимизираат трошоците на работењето.
Се заоблено
Било да е наменета за транспорт на песок, цемент и градежни материјали или за специјален транспорт или за дрвната индустрија. CF конструкцијата за примена во градежништво секогаш и во целост ќе ги задоволи вашите барања.
Новата CF конструкција за примена во градежништво на DAF се испорачува како:
- 6x4 соло возило со три осовини, со предна осовина од 8 или 9 тона и 19, 21 или 26-тонски тандем, што го прави возилото идеално за употреба во градежниот сектор и дрвната индустрија.
- Како влекач со три осовини 6x4, CF конструкцијата за примена во градежништво е исклучително добро прилагодена за специјални транспортни апликации или за транспорт на дрва или столбови.
- 8x4 соло возило што обезбедува идеална база за кипер или миксер за бетон. Со двојни управувачки 7,5, 8 или 9-тонски предни осовини, во комбинација со 19, 21 или 26-тонски тандем, ова соло возило обезбедува високо дизајнирани GVW од 32 до 44 тони.
За примени каде што големиот приоден агол и високото подвозие се од помала важност, DAF исто така нуди CF 6x4 и 8x4 модели во верзија со атрактивен надворешен дизајн на стандардни CF модели.

Практичното скалило за нозе е на располагање како опција на страната на кабината за да може лесно возачот да изврши преглед на товарот

Уредно дизајнираниот волан со интегрирани контроли доаѓа како стандард кај новоконструираните возила.

Широките скали обезбедуваат лесен и безбеден пристап до кабината.

CF конструкцијата за примена во градежништвото се карактеризира со истите, удобни седишта, како и кај другите модели на разновидната гама на CF.

Корисниот рачен потпирач на покривот обезбедува дополнителен рачен зафат.
Оптимална удобност
Високото ниво на удобност на возачот и максималната леснотија на користење како и други клучни барања се поставени од страна на DAF при развојот на својата нова CF конструкција за примена во градежништво.
- Практичната опирка за нозе е на располагање како опција на страната на кабината за да може лесно возачот да изврши преглед на товарот, со корисен рачен потпирач на покривот обезбедувајќи екстра рачен зафат.
- Широките скали обезбедуваат лесен и безбеден пристап до кабината. Моделите со 12,9 литарски PACCAR MX-13 мотор се карактеризираат со скала со три скалила за нозе, додека моделите со 10,8 литарски PACCAR MX-11 мотор имаат две како стандард. Дополнително помало скалило за нозе е достапна како опција на истите. Флексибилно е поставен за да се минимизира можноста за повреда.
CF конструкцијата за примена во градежништво природно се карактеризира со истите, удобни седишта, како и кај другите модели на разновидната гама на CF , како и стилски изработената инструмент табла со интегриран DPA систем (Driver Performance Assistant) и новите, ергономски позиционирани прекинувачи. Уредно дизајнираниот волан со интегрирани контроли, исто така, доаѓа како стандард кај новоконструираните возила.
Ефикасни мотори
Моќта се снабдува со:
- 12,9 литарски PACCAR MX-13 мотор со номинални вредности помеѓу 303 kW (410 КС) и 375 kW (510 КС)
- 10,8 литарски PACCAR MX-11 мотор номинални вредности помеѓу 210 kW (290 КС) и 320 kW (440 КС)
AS Tronic автоматскиот менувач како опција е достапен со посебно монтирање за теренска употреба, со стратегии за менување на брзини, специјално развиени за оваа намена. Ова обезбедува побрзо префрлање на рачката на менувачот со побрзо работење на спојката. Се разбира, за CF конструкцијата за примена во градежништвото, исто така, на располагање се и голем број на уреди за зголемување на моќноста. На верзиите со PACCAR MX-11 мотор – веднаш до позиција од еден час споредувано со часовник, еден уред за зголемување на моќноста на моторот- исто така една лесна верзија, со позиција од 11 часа споредувано со часовник е достапна со вртежен момент од 250 Nm.
Шасија
Новата шасија на моделите на CF конструкција за примена во градежништво е развиена за максимална цврстина и супериорни карактеристики на возење.
- Истата нуди доволно простор за позиционирање на компоненти, како што се подлоги за кран за товарење.
- Шасијата има Y-рамка на предната страна за да се создаде простор за новите Euro 6 мотори и големата единица за ладење за ниска потрошувачка на гориво.
- Друга нова карактеристика е подготовката за монтажа на DIN плоча, која може да се користи, на пример, за да се прикачи рало за снег.
- Сите модели се достапни со вертикална издувна цевка, која кај шасијата на 8x4 соло возилото дури има интегрирана SCR единица.
Значително внимание беше посветено на олеснувањето на прикачување на надградби. Еден добар пример е Методот за прикачување на телото (Body Attachment Method - BAM), кој може да се нарача на FAD 8x4 шасијата која обезбедува и целосна подготовка за монтажа на најчестите кипери. Ова вклучува монтирање на разни потпирачи на шасијата франко фабрика и обезбедување на специфични издлабени шари.